OpenStreetMap logo OpenStreetMap

Changeset When Comment
180769610

Hi eggie, ja, er zit een gootje naast de trap, maar de tag ramp:bicycle=yes stond er sowieso al op, dus mij leek bicycle=yes dan overbodig of misschien zelfs wel verkeerd (maar ik wist dat niet zo zeker). Op andere trappen vanaf bruggen in de buurt met een fietsgootje (bijv. deze vanaf de Snelbinder, way/354316584) zie wel ramp:bicycle=yes, maar verder geen normale bicycle tag. Wat is handig/consequent?

160655819

Aan de noordoostzijde van de Aldi (aan de Bremstraat) is nu inderdaad ook een parkeerplaats gemaakt, die is voor klanten te gebruiken. Ook zijn er wat fietsenrekken neergezet. Maar op de sattelietfoto is dat amper te zien. Ik kijk binnenkort eens op locatie, misschien kan ik er dan al een en ander inzetten. Bedankt voor het nakijken!
- Rutger

160656199

Ah, dankjewel!