OpenStreetMap logo OpenStreetMap

Changeset When Comment
184362898

De routering volgt nog steeds de rotonde i.p.v. het twee richtingen fietspad. Op de 500m zuidelijker gelegen rotonde gaat het wel goed. Wat is het verschil?
Gr. Rob

184362428

OpenStreetMap (en dus ook RideWithGPS) routeren over de trap en dat is niet meest logische en gewenste route voor fietsers. Vrijwel iedereen volgt gewoon de Touwslagersweg. Is er een andere optie dan ramp:bicycle=no?