IK19's Comments
| Changeset | When | Comment |
|---|---|---|
| 77877363 | oneway: yes toegevoegd. Ik kreeg het idee omdat de pijlen er netjes in stonden oneway automatisch van toepassing zou zijn. Ik ga hier meer over nalezen. Voorlopig op jullie adviezen afgegaan. Bedankt zo ver. |
|
| 62312590 | Ik heb er een circular van gemaakt. Als de verkeerslichten niet werken klopt deze volledig met de wiki. Door de verkeerslichten zijn mij dus nooit de haaientanden op gevallen |
|
| 74359096 | Als je richting Rotterdam rijdt krijg ik ter hoogte van de invoegstrook het advies om op de linker rijstrook te gaan rijden. Ik kan niets vinden wat hiervan de reden was. Het enige wat ik zag was dus de ||merge_to_left.
|
|
| 70566009 | De weg is het laatste stuk gescheiden maar niet als zodanig ingetekend. Ik heb dus onterecht de conclusie getrokken dat er 1 rechtdoor ging. De andere 2 voor links en rechts. Heel goed opgemerkt en weer terug gezet. |
|
| 70021568 | Birgit Lamberty
Das ist was ich habe.
|
|
| 70021568 | Ich habe nur einen Namen und eine Telefonnummer. |
|
| 59883463 | Mogelijk afhankelijk van het programma? Ik kan no_straight_on of only_straight_on niet vinden. Indien mogelijk dan graag deze "fout" van mij herstellen. Ik ga later nog eens zoeken wat ik over het hoofd heb gezien. |
|
| 58595577 | Bedankt Leo. Ik had de vorige keer foutjes in de bus lijnen gecreëerd. Moest wel even flink zoeken naar deze "nieuwe" mutaties. Isaac |
|
| 57006639 | Van de kleur wist ik niet. Ik heb het knooppunt los moeten maken, de Jasmijnstraat ingekort maar kon niet zien of de rest nog vast zat. Achteraf denk ik dat als ik dat punt iets verplaatst zou ebben dan alles mee had moet gaan. Dat zou de verbinding bevestigd hebben. Bedankt voor het kijken. |
|
| 56903207 | Ik rijd voor mijn werk door vele wijken en straten. Als ik wat tegen kom dan neem ik dat ook mee. Je zal me dus overal met vaak kleine wijzigingen, terug zien. Er is niets zo lastig als om moeten rijden als het bord anders aangeeft dan mijn navigatie. Bedankt voor de reactie en succes met het bijwerken. |
|
| 56240222 | Er staat zwaar materieel op de parkeerplaats. Ik kan de Marelstraat al vast degraderen. Wat er terug gaat komen weet ik (nog) niet. Het oude bushokje staat er ook nog alleen is alle weg daar weg. Wat ik zie pas ik aan. Komt daar wekelijks langs. Bedankt voor de buslijn. Ik kon daar niet bij komen. |
|
| 56190504 | Ik ga het steeds beter begrijpen. Ik had een andere tag 'moeten' gebruiken. Ik zag dat fietsers toegestaan waren en de eerste gedachte was "echt niet". Ik zit nog te veel op de stoel van mijn auto. Ik ben in ieder geval blij dat ik nu de buslijn(en) niet verknald heb zoals vorige keer 2 rotondes verder op deze weg. Wederom bedankt voor de steun. |
|
| 56191032 | De tijdelijke situatie stond al ingetekend. Rijkswaterstaat gebouw zal vermoedelijk wel weer een weg krijgen. Ik hou dit in de gaten en pas het steeds verder aan. |
|
| 56190504 | Ik had op het forum gelezen dat oneway op een rotonde niet hoefde maar geen kwaad kon. Dus vandaar dat deze er wel stond.
|
|
| 55868143 | Ik kan me daar helemaal in vinden. Wederom bedankt voor de kritische blik. |
|
| 55868143 | Ik begrijp wat je bedoelt. Het is meer een breed pleintje wat er voor en achter ligt. Dat je dan rechts onderdoor moet is zonder bord verplicht. Maar gezien de kaart horen daar de 2 maal 2 stukjes weg dan ook bij. |
|
| 55868143 | Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Het zijn 2 smalle onderdoor gangen die middels een portiekingang van het gebouw zijn gescheiden en dus beide 1 richting zijn.
|
|
| 55868143 | Bedankt voor het nazien. Een "tunnel" was even nieuw voor mij. |
|
| 55267379 | Van fouten leer ik het meeste. Wat ik nog uit mijn hoofd weet en heb aangepast probeer ik op te zoeken en te voorzien van mofas.
|
|
| 55267379 | Als ik van beide de vertaling zoek dan krijg ik in beide gevallen een bromfiets er uit.
|