OpenStreetMap

Taman

Posted by AkuAnakTimur on 6 February 2018 in Malay (Bahasa Melayu)

Kali ni EX-Raid pulak dah.

Niantic guna data lama kot (tahun lepas ke bila entah). Ha, kalau korang update, tak keluar-keluar lagi, ha, tau sendiri tau-lah. Boleh pulak bising, "tolonglah update, tolonglah update"... macamlah orang Niantic tak tau ;-)

Tak naklah jamu cili ke apa ke, yang buat elok-elok tu, tahniah dan semoga anda sememangnya orang yang bersifat jujur, depan skrin mahupun belakang skrin.

"Amboi, serius benor." Yelah, seserius korang main permainan korang tu.

Jangan sampai seluruh Malaysia tu jadi sekolah sudah (boleh je nak buat ;-) sebenarnya).

Nak minta tolong, boleh. Tak ada masalah. PM tepi je. Cuma jangan guna benda yang Copyright reserved / hak cipta terpelihara. Rilek, tak makan orang pun. Tak kena bayar sesen pun... sebab nak jaga kualiti data peta ni. Ingat, bukan permainan tu je yang guna peta ni. Ingat orang lain sikit...

P.S. nak jaga taman dalam hati. Camner eh nak letak dalam peta ni.

Leave a comment

Parsed with Markdown

  • Headings

    # Heading
    ## Subheading

  • Unordered list

    * First item
    * Second item

  • Ordered list

    1. First item
    2. Second item

  • Link

    [Text](URL)
  • Image

    ![Alt text](URL)

Login to leave a comment